Πολιτική Επιστροφών

 

Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

 

Στην προσπάθεια να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας στα προϊόντα που επιλέγουν από το Optofashion.gr, προσφέρουμε την δυνατότητα επιστροφής σε όλα τα προϊόντα, και την αλλαγή ή την πλήρη επιστροφή χρημάτων μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων με βάση τα έγραφα παραλαβής, με την προϋπόθεση ότι αυτά τηρούν τους πιο κάτω όρους.

 

Πριν από την επιστροφή των προϊόντων, βεβαιωθείτε ότι όλες οι ακόλουθες συνθήκες έχουν ικανοποιηθεί σωστά.

  • Μπορούν να σταλούν πίσω σε εμάς μόνο αφού έχετε λάβει «τον αριθμό και την έγκριση επιστροφή σας» (RFI), η οποία πρέπει να ζητηθεί με τη συμπλήρωση και υποβολή του ηλεκτρονικού εντύπου επιστροφής.
  • Πρέπει να σταλεί πίσω μέσα σε 5 ημέρες από την ημερομηνία που θα δεχθούμε το αίτημα για την επιστροφή.
  • Πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα και να μην έχουν υποστεί καμία φθορά.
  • Θα πρέπει να επιστρέφονται πλήρη όλα τα τμήματα των εξαρτημάτων του και τα συνοδευτικά.
  • Θα πρέπει να αποστέλλονται στην αρχική τους συσκευασία.
  • Η αποστολή πρέπει να συνοδεύετε από την απόδειξη.
  • Όλα τα εμπορεύματα επιθεωρούνται κατά την παραλαβή για σημάδια φθοράς πριν από την επιστροφή, ανταλλαγή ή πίστωση.
  • Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω συνθήκες, εμείς θα σας επιστρέψουμε το κόστος του προϊόντος. Προσοχή τα έξοδα αποστολής και επιστροφής είναι με χρέωση του πελάτη. Το επιστρεφόμενο ποσό θα είναι ίσο με το ποσό της αγοράς μείον το ποσό της αποστολής.
  • Στις αγορές που γίνονται μέσω PayPal ή μέσω πιστωτικής κάρτας, η αμοιβή της Τράπεζας δεν μπορεί να επιστραφεί.
  • Η εταιρεία μας δεν πραγματοποιεί ανταλλαγές πριν το προϊόν επιστραφεί σε μας. 
  • Εμείς δεν πρόκειται να προβούμε σε επιστροφές και πληρωμές που δεν πληρούν όλες τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω.
  • Οι επιστροφές υποβάλλονται σε επεξεργασία σε περίπου τρείς (3) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή των εμπορευμάτων σας.
  • Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 7 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από εμάς.
  • Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση.
  • Επιστροφή των χρημάτων από PayPal ή πιστωτική κάρτα θα γίνει πίσω στην ίδια κάρτα ή στο λογαριασμό PayPal που χρησιμοποιήσατε για την αρχική αγορά. Ο λογαριασμός σας θα πιστωθεί ανάλογα με την πολιτική επιστροφής της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε.
  • Ο πελάτης έχει πάντα την ευθύνη της αποστολής του προϊόντος πίσω στα γραφεία μας, καθώς ως παραλήπτης δεν είναι δυνατό η εταιρεία μας να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας σε οποιαδήποτε ταχυδρομική/μεταφορική.

Πως επιστρέφω το προϊόν στο eshop της Optofashion;
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε συμπληρώστε την ειδική φόρμα επιστροφής και κάντε αποστολή  στο info@optofashion.gr. Για να επιστρέψετε το είδος, τοποθετήστε το στην αρχική του συσκευασία ώστε να προστατευθεί κατά τη μεταφορά.

Σε ποια Διεύθυνση επιστρέφω το προϊόν στο eshop της Optofashion;
Η διεύθυνση επιστροφών της Optofashion είναι: ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΠΤΙΚΩΝ OPTOFASHION, Λ.ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ 82, ΣΑΛΑΜΙΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ, ΤΚ 18900, ΤΗΛ: 210-4657111


Πως θα γίνει επιστροφή των χρημάτων μου;
Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιστροφής της αξίας της. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής τον οποίο είχατε επιλέξει. Έτσι, το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με επιστροφή των χρημάτων μέσω Paypal, είτε με κατάθεση του ποσού εντός επτά (10) εργάσιμων ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφ' όσον είχατε πληρώσει με αντικαταβολή. 


Τι ποσό θα μου επιστραφεί;
Θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων, μείον τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας. Δεν θα σας επιστραφούν τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας.

 

 

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

 

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα  της Εταιρείας μας πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

 

Κάντε κλικ εδώ για να συμπληρώσετε την φόρμα και να ζητήσετε Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π).