Τρόποι Αποστολής

Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Όλες οι παραγγελίες εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία πραγματοποίησης τους. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης. Διεκπεραίωση, αποστολή και παράδοση παραγγελιών δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.

 

Με ποια εταιρία courier θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Η αποστολή των παραγγελιών σε Ελλάδα γίνεται με την εταιρία ταχυμεταφορών ACS. Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές που θεωρούνται Δυσπρόσιτες, η αποστολή μπορεί να γίνει με τα ΕΛΤΑ. Για το εξωτερικό γίνεται με την εταιρία ταχυμεταφορών FEDEX.

 

Χρόνοι παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης ποικίλλει ανάλογα με την χώρα προορισμού αλλά και τις διαδικασίες εκτελωνισμού της κάθε χώρας.

Ελλάδα: 1 με 3 εργάσιμες ημέρες.
Ευρώπη: 2
 με 4 εργάσιμες ημέρες.

 

Κόστη Αποστολής
Το κόστος αποστολής ποικίλει ανάλογα με τη χώρα προορισμού και το είδος προς αποστολής. Συγκεκριμένα:

Ελλάδα: ΔΩΡΕΑΝ
Ευρώπη (εκτός Ρωσίας): 11€

 

Θα χρεωθώ έξοδα τελωνείου κατά την εισαγωγή της παραγγελίας μου;
Οι τελωνειακοί δασμοί ή άλλα έξοδα εισαγωγής χρεώνονται στις χώρες εκτός Ε.Ε., όταν το πακέτο φτάσει στη χώρα προορισμού και θα πρέπει να καταβληθούν από εσάς. Δυστυχώς, η Optofashion δεν έχει κανέναν έλεγχο όσον αφορά σε αυτά τα έξοδα, ούτε μπορούμε να σας δώσουμε μία σαφή εικόνα για το αν τελικά θα επιβαρυνθείτε και με ποιο ποσό, καθώς η πολιτική των τελωνείων διαφέρει σημαντικά από χώρα σε χώρα. Μπορείτε, πριν κάνετε την παραγγελία σας, να επικοινωνήσετε με ένα τελωνειακό γραφείο της χώρας σας.

 

Μπορώ να ορίσω διαφορετική διεύθυνση παράδοσης;
Φυσικά. Μπορείτε να ορίσετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης σε περίπτωση που η παραγγελία σας προορίζεται για δώρο.

 

Τι γίνεται αν απουσιάζω κατά τη διάρκεια τη παράδοσης;
Πριν την ημέρα παράδοσης, η εταιρία ταχυμεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας για να επιβεβαιώσει την παρουσία σας την διεύθυνση που έχετε ζητήσει να γίνει η παράδοση. Αν, ωστόσο, απουσιάζετε την ώρα της παράδοσης, ο διανομέας θα αφήσει σημείωμα με τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρίας, ώστε να κανονίσετε να περάσει ξανά σε μια ώρα που θα σας εξυπηρετεί καλύτερα.

 

Τι να κάνω αν δεν παραλάβω το δέμα μου;
Αν μετά από κάποιο λογικό χρονικό διάστημα δεν έχετε παραλάβει το δέμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ASC αναφέροντας τους τον Αριθμό Αποστολής σας ή πληκτρολογήστε τον αριθμό αποστολής στην διεύθυνση www.acscourier.net. Αν εξακολουθήσει να υπάρχει το πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Optofashion στο info@optofashion.gr ή στο 210 4657111.

 

Προϋπόθεση για την αποστολή της παραγγελία σας είναι τα στοιχεία τηλεφώνου και η διεύθυνση που έχετε δηλώσει να είναι σωστά. Πριν από την αποστολή της παραγγελία σας θα επικοινωνήσει το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Optofashion για να επιβεβαιώσει  τα στοιχεία της παραγγελίας. Σε περίπτωση που δεν ανταποκριθείτε στην τηλεφωνική επιβεβαίωση, η αποστολή δεν θα πραγματοποιηθεί.