Παραγγελία

Πως μπορώ να παραγγείλω;
Η διαδικασία παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι το ίδιο εύκολη με την αγορά από ένα φυσικό κατάστημα. Επιλέξτε μία κατηγορία γυαλιών ή μια μάρκα  και περιηγηθείτε στη μεγάλη συλλογή των προϊόντων μας. Όταν βρείτε το προϊόν που σας αρέσει, πατήστε επάνω του για να μπείτε στην σελίδα με την λεπτομερή περιγραφή. Από εκεί, πατήστε στο «Καλάθι» και το είδος θα είναι επιλεγμένο για αγορά. Όταν τελειώσετε με τις αγορές σας, πηγαίνετε στο «Καλάθι Αγορών» και πατήστε «Εμφάνιση Καλαθιού» για να ξεκινήσετε την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας και στην συνέχεια «Αγορά». Εναλλακτικά μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που επιθυμείτε και τηλεφωνικά στο 210 4657111.


Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;
Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο Optofashion.gr. Επιλέγοντας «Αγορά ως Επισκέπτης» κάνετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό, σας δίνεται η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα γράφετε σε κάθε παραγγελία σας, και να χρησιμοποιήσετε την Λίστα Επιθυμιών.


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το εκπτωτικό κουπόνι;
Όταν τελειώσετε με τις αγορές σας, πηγαίνετε στο «Καλάθι Αγορών» και πατήστε «Εμφάνιση Καλαθιού» για να ξεκινήσετε την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας και στο σημείο αυτό θα εμφανιστεί το πεδίο που τοποθετείτε το εκπτωτικό κουπόνι.


Μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;
Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο 210 4657111 ή στο info@optofashion.gr για να σας καθοδηγήσουν ανάλογα.


Πως χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών μου;
Το Καλάθι Αγορών λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που θα το χρησιμοποιούσατε και σε ένα φυσικό κατάστημα. Περιέχει όλα τα επιλεγμένα από εσάς προϊόντα για αγορά και είναι το τελευταίο βήμα πριν την παραγγελία σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να προσθέτετε και να αφαιρείτε είδη, όπως θα κάνατε και σε ένα κανονικό κατάστημα.


Πως μπορώ να δω τα περιεχόμενα στο Καλάθι Αγορών μου;
Για να δείτε τα είδη που περιέχονται στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο εικονίδιο του καλαθιού στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας. Ο αριθμός που βλέπετε αναγράφει τα είδη που περιέχονται στη καλάθι.


Πως προσθέτω ή αφαιρώ είδη από το Καλάθι Αγορών μου;
Για να προσθέσετε κάποιο είδος στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο κουμπί «Καλάθι», που βρίσκεται στη λεπτομερή περιγραφή του είδους. Για να αφαιρέσετε κάποιο είδος, πατήστε το εικονίδιο του καλαθιού στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας και μετά στο «Χ», δίπλα στο είδος που θέλετε να αφαιρέσετε.


Που μπορώ να δω ότι ολοκληρώθηκε η παραγγελία μου;
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ενημερωτικό email με τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας που κάνατε.


Τι είναι η Λίστα Επιθυμιών μου;
Η Λίστα Επιθυμιών, είναι μια λειτουργία η οποία σας επιτρέπει να προσθέσετε είδη που μπορεί να θέλετε να αγοράσετε μελλοντικά ή να κάνετε δώρο. Προϊόντα στη Λίστα Επιθυμιών μπορούν να μεταφερθούν στο Καλάθι Αγορών ανά πάσα στιγμή. Για να προσθέσετε κάποιο είδος στη Λίστα Επιθυμιών, πατήστε στο «Προσθήκη στη Λίστα Επιθυμιών» στην σελίδα με την λεπτομερή περιγραφή του είδους.


Τι σημαίνει αν ένα προϊόν έχει την ένδειξη Διαθέσιμο;
Εάν το προϊόν που σας ενδιαφέρει γράφει «Διαθέσιμο», σημαίνει ότι η αποστολή από εμάς θα γίνει άμεσα. Σε κάθε περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας να σας ενημερώσουμε για την ακριβή ημερομηνία αποστολής


Τι σημαίνει αν ένα προϊόν  έχει την ένδειξη 7+ημέρες;
Εάν το προϊόν που σας ενδιαφέρει γράφει «7+ημέρες», σημαίνει ότι η αποστολή από εμάς θα γίνει σε 7 με 10 ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας σας. Σε κάθε περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας να σας ενημερώσουμε για την ακριβή ημερομηνία αποστολής.


Τι σημαίνει αν ένα προϊόν έχει την ένδειξη Κατόπιν Παραγγελίας;
Εάν το προϊόν που σας ενδιαφέρει γράφει «Κατόπιν Παραγγελίας», σημαίνει ότι η αποστολή εξαρτάται από την διαθεσιμότητα του κατασκευαστή. Σε κάθε περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας να σας ενημερώσουμε για την ακριβή ημερομηνία αποστολής.


Mε τι τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
Η εταιρεία Optofashion σας παρέχει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής για να επιλέξετε αυτόν που σας ταιριάζει.

  • Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα: Μπορείτε να πληρώσετε με ασφάλεια χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε από τις παρακάτω κάρτες.
    VISA   MasterCard   American Express   Diners Club
    Επιλέγοντας πληρωμή μέσω Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του VIVApayment (online ασφαλές σύστημα συναλλαγών) όπου μπορείτε να πληρώσετε μέσω της πιστωτική σας. Η διαδικασία πληρωμής μέσω ViVapayment είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και συνήθως ολοκληρώνεται εντός λίγων λεπτών. Κατά τη διάρκεια αυτής καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πιστωτικής κάρτας) δεν αποθηκεύεται στο Optofashion.gr. Θεωρούμε την ασφάλεια πληρωμών πολύ σημαντική, γι’ αυτό όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών υπόκεινται σε διαδικασία έγκρισης τόσο από εμάς όσο και από τον εκδότη της κάρτας.
    Μπορώ να πληρώσω με την Πιστωτική Κάρτα σε 6 άτοκες Δόσεις;
    Με την χρήση της Πιστωτικής Κάρτας έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε την πληρωμή του ποσού με άτοκες δόσεις. Ο μέγιστος αριθμός δόσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι μέχρι 6. Για να πληρώσετε με άτοκες δόσεις πρέπει η κάρτα σας να υποστηρίζει την υπηρεσία αυτή. Όταν βρίσκεστε στο διαχειριστικό της VIVApayment πρέπει να τοποθετήσετε τον αριθμό της κάρτα σας στο αντίστοιχο  πεδίο και στην συνέχεια το σύστημα θα σας ενημερώσει αν η υπηρεσία των άτοκων δόσεων είναι συμβατή με την κάρτα σας.
  • Αντικαταβολή (Ελλάδα): Η πληρωμή της παραγγελίας σας γίνεται κατά την παραλαβή της με καταβολή του ποσού στον διανομέα της εταιρίας courier που συνεργαζόμαστε. 
  • PAYPAL: Επιλέγοντας πληρωμή μέσω Paypal θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του Paypal (online ασφαλές σύστημα συναλλαγών) όπου μπορείτε να πληρώσετε μέσω του Paypal λογαριασμού σας. Η διαδικασία πληρωμής μέσω PayPal είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και συνήθως ολοκληρώνεται εντός λίγων λεπτών. Κατά τη διάρκεια αυτής καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πιστωτικής κάρτας) δεν αποθηκεύεται στο Optofashion.gr.


Είναι τα στοιχεία πληρωμής μου ασφαλή;
Η ιστοσελίδα Optofashion.gr χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες και ανεπτυγμένες τεχνολογίες διαδικτυακής ασφάλειας μέσω συνεργασιών με τις μεγαλύτερες και πιο έμπιστες εταιρίες του χώρου.